Får man gästa till Al Mourjan som Qatar Platinum? Och är de där 9 gästpassen till Al Mourjan också?pep skrev:..Jeg har max. 2 gæster på mit Platinium og har 9 lounge passes som kun kan bruges i Doha....Klicka för att utvidga...
Får man gästa till Al Mourjan som Qatar Platinum? Och är de där 9 gästpassen till Al Mourjan också?pep skrev:..Jeg har max. 2 gæster på mit Platinium og har 9 lounge passes som kun kan bruges i Doha....Klicka för att utvidga...
Jäkla typiskt...åker samma flight Got-Arn 24e.....annars hade jag gärna fixat...borde dock finnas andra här på forumet på Got 23e?!Volatyle skrev:Om någon vänlig själ på forumet befinner sig på Landvetter morgonen den 23:e Sept. Eller Arlanda eftermiddag/kväll samma dag och kan tänka sig gästa in en EBS-medlem så är jag genuint tacksam.SK 0150 / 23SEP Goteborg GOT - Stockholm Arlanda 08:25 09:20 07:55 1PCSK 0171 / 23SEP Stockholm Arlanda - Goteborg GOT 20:20 21:20 19:50 Terminal 4 1PC/VolKlicka för att utvidga...
nota bene skrev:11/9 ARN T5 SK 06.30-07.30Klicka för att utvidga...
SK481?agehall skrev:Jag åker ARN-OSL den 23e, men tidigt på morgonen och jag kommer nog knappt hinna förbi loungen innan.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:SK481?Klicka för att utvidga...
Sovmorgon med andra ord.agehall skrev:Nu när jag faktiskt tittade så ser jag att jag blandat ihop det. Det är SK847 som går 0835 - dvs mitt på eftermiddagen!Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Sovmorgon med andra ord.Klicka för att utvidga...
LO456 för mig. Lär vara där i tid för att ses... Kommer säkert att se ut som en zombie med tanke på sent ankommande flyg kvällen innan.Brandten skrev:Då kanske vi ses någonstans. Flyger SK1495 11/9 så hänger i någon lounge mellan kl0600-0715.Klicka för att utvidga...