Senaste nytt

Inofficiell BC-träff i Hong Kong lördag 7 november 2015

Är också i Hongkong då, men lite tveksam om jag "platsar" i gänget, är inte direkt tokig i att diskutera flighter eller bonuspoäng..

Var hade ni tänkt er att ses?

Är också i Hongkong då, men lite tveksam om jag "platsar" i gänget, är inte direkt tokig i att diskutera flighter eller bonuspoäng..

Var hade ni tänkt er att ses?
Ni kan säkert snacka hotell och bilhyra ;)
De träffar vi brukar ha i Stockholm på Monks så diskuteras allt möjligt, oftast olika resor folk gjort och man kan få tips om resmål mm. Klart att det kan bli lite mycket snack om flygbiljetter också. Mitt tips är att åka dit, är det astråkigt kan man ju alltid göra annat efter man har käkat :)

Jag kan rekommendera American Peking Restaurant i Wan Chai, enkelt att efteråt gå vidare och dricka öl. Lite lagom kinesiskt också för svenne-bananerna då det är bra Kina-mat men något western-fierat i smakerna.

Om ni vill äta något dyrare och ha mer lyx och klass är en buffé på HK Island Shangri-La Cafe Too något utöver det vanliga, svårt att hitta något sådant i Sverige. Åk sedan för fin-drinkar vid Sevva i Princess Building för utomhushäng med utsikt.

Båda bör bokas 3-4 veckor i föreväg

Last edited:
Toppen