Ska till Hong Kong en snabbis i september innan jag åker vidare till Japan.
Är där i tre dagar, har gjort lite research på vad man borde se bland annat light show historian och det klassiska "turistiga"
Undrar dock om det är något som har något lite annorlunda tips på vad man ska göra?
Jag är game för i stort sett vad som helst, inga specifika krav, gärna något unikt för H.K.
En annan fråga.
Har googleat och tittat på ambassadens hemsida men inte funnit något riktigt svar så kanske någon här kan hjälpa mig.
Ska vara i Japan i ett år så kommer ha med mig medicin, tetralysal så det är bara bakteriedödande, inga starka saker.
För att ta in det i Japan så har jag ordnat dokument samt slipp från en läkare med all information.
Någon som vet om specifika dokument behövs för H.K.??? Tänker att jag har information från läkaren och att det borde räcka samt, även om det 'r olika länder, godkännande från japanska tullen att ta in medicinen i deras land...
Fråga 3: Vad gäller snus så hag jag förstått att det är 25 gram som gäller till H.K.... jo tjena på den.
Om man är ärlig och säger vad man har kan de vara så schyssta att de släpepr igenom dig med tobaken?
Eller kommer det bli ett jävla liv?