Senaste nytt

Undersökning: Gör du en walk of shame i de lägre klasserna?

Gör du en walk of shame i de lägre klasserna när du är ute och flyger?


  • Total voters
    114

Jonas C

Medlem
Men det du gjorde i ditt inlägg vara att göra ytterligheten (JRL)till en normalbild ;). Nog har jag sett att du fotat i kabiner du inte åkt i..;)
Jag fotade Business Class kabinen på Cathays 747-400 en gång. Tror nog inte att det var någon större fara då det trots allt rörde sig om en premiumkabin, fotot togs bakifrån och det var min första flygning på en 747. ;)
 

Pho

Medlem
Så det är ok att störa om du köpt discounted economy men inte full flex? :D
Personligen så störs jag inte nämnvärt om någon går förbi.
Självklart! :rolleyes:

Nej, det var nog en olycklig formulering... Men vad jag menade är att även den som åker economy har rätt till sin "privata" sfär.
Om man anser det okej att de i högre klasser vandrar neråt, så tycker jag att man också får acceptera att economy passagerare vandrar framåt för att få sträcka på benen...
 

nota bene

Medlem
Ibland behöver man sträcka på benen, och då kan händer det att det blir bakåt i planet, exempelvis om F/C-kabinen är lite väl kort att gå runt i. Men det är inte något jag gör för att störa folk... Försöker vara så diskret som möjligt!

Någon gång på ett nytt plan kan jag kort vilja kika in i olika kabiner för att få en uppfattning om produkten.
 

Glenn E

Medlem
På en A380 tycker jag det kan vara bra att gå igenom planet för då behöver man ju inte gå tillbaka samma väg man kom.
Men jag kan inte med att göra det i pyjamas och med ett glas champange i handen.;)
 
Toppen