Varannan vecka short haul och varannan vecka HKG...
Cristoffer Cedergren Medlem 6 Augusti 2015 #242 väntar med spänning på vad det blir ikväll. Utbudet får avgöra vad som blir höstens första weekendresa
väntar med spänning på vad det blir ikväll. Utbudet får avgöra vad som blir höstens första weekendresa
jerixon Medlem 6 Augusti 2015 #243 Suget finns alltid... men inte hittat något som lockat sådär extremt ännu. Har för mycket resor inbokade tror jag
Suget finns alltid... men inte hittat något som lockat sådär extremt ännu. Har för mycket resor inbokade tror jag
HCW Medlem 6 Augusti 2015 #244 Har inte följt den här kampanjen så noga men fick just mail om att det kommer ikväll men utan att det anges vad som finns att boka. Känns inte det lite udda - vore ju fint med en ordentlig teaser I mailet?
Har inte följt den här kampanjen så noga men fick just mail om att det kommer ikväll men utan att det anges vad som finns att boka. Känns inte det lite udda - vore ju fint med en ordentlig teaser I mailet?
Kenny Medlem 6 Augusti 2015 #246 Kebalibre skrev: Zzznark... Klicka för att utvidga... Även exempelvis Bergen, Umeå och Stavanger om man söker i lågpriskalendern.
Kebalibre skrev: Zzznark... Klicka för att utvidga... Även exempelvis Bergen, Umeå och Stavanger om man söker i lågpriskalendern.
Timotey Medlem 6 Augusti 2015 #249 agehall skrev: Men då - jag vill ju ha OSL! Klicka för att utvidga... Ska du inte flyga One World dit då
agehall skrev: Men då - jag vill ju ha OSL! Klicka för att utvidga... Ska du inte flyga One World dit då
M MartinH Medlem 6 Augusti 2015 #250 agehall skrev: Men då - jag vill ju ha OSL! Klicka för att utvidga... Går väl att boka Bergen/Stavanger via Oslo?
agehall skrev: Men då - jag vill ju ha OSL! Klicka för att utvidga... Går väl att boka Bergen/Stavanger via Oslo?