Senaste nytt

Cedergren Summertour 2015: Peking & Bogota

Torsdag och vaknar på Arlandastad efter en trevlig kväll med bror. Nu blir det raka motsatsen mot Swiss C-klass. VARNING till er som trodde att det här var enbart ett Business class-forum! :)

Först SAS Go till Oslo, sedan United i en 19-årig 757:a till New York i Monkeyclass och förhoppningsvis korta köer på EWR (2,5 h bytestid) innan jag stuvar in mig i en 737-800 i 6 timmar mot Bogota. Hej knän i magen, hej sitta upp och sova, hej "food for purchase"! Hej mitt älskade Sydamerika :)

Detta ska bli super kul !

Vad är det som drar med Sydamerika ? och Colombia ?

• Gilla
Reactions: Gus
Torsdag och vaknar på Arlandastad efter en trevlig kväll med bror. Nu blir det raka motsatsen mot Swiss C-klass. VARNING till er som trodde att det här var enbart ett Business class-forum! :)

Först SAS Go till Oslo, sedan United i en 19-årig 757:a till New York i Monkeyclass och förhoppningsvis korta köer på EWR (2,5 h bytestid) innan jag stuvar in mig i en 737-800 i 6 timmar mot Bogota. Hej knän i magen, hej sitta upp och sova, hej "food for purchase"! Hej mitt älskade Sydamerika :)

Detta ska bli super kul !

Maten, musiken, människorna. Redan varit tot 6 mån i Argentina, Brasilien, Uruguay och Mexico (centralamerika visserligen).

Nu ombord på UA39. Inte så illa ändå. Ungt och trevligt CC. Bara vi kommer iväg i tid. En passagerare verkar saknas...

6a8fb93bbd7ae5849f191b2848608780.jpg

1906146f131948dd2982862a0293d58c.jpg

Maten, musiken, människorna.

Jag ser fram emot avsnittet i denna reseberättelse när du ska passera genom tullen i USA på vägen hem igen och behöver förklara varför du först åkte två dagar till Kina för att sedan direkt dra iväg på en liten tripp till Colombia. :)
(Det hade ju givetvis varit ännu bättre om det varit en ren MR så att du stannat mindre än 24h i Colombia...)

Toppen