Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways, från 13.300 SEK inkl. skatter

Uppdaterad: 2015-07-05

Qatar Airways Business class kampanj till utvalda destinationer.
Köpa senast 2015-JUL-23.

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways, från 12.700 SEK inkl. skatter

ARN-utvalda QR destinationer i Världen T/R
Flygbolag: Qatar Airways (QR)
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: I
Fare basis: IJSEP2NE
Pris: följande priser är frånpriser inkl. skatter.
  • Abu Dhabi(AUH): 12,645 SEK
  • Phuket(HKT): 13,695 SEK
  • Bangkok(BKK): 14,045 SEK
  • Singapore(SIN): 15,095 SEK
  • Kuala Lumpur(KUL): 17,345 SEK
  • Bali/Denpasar(DPS): 19,595 SEK
  • Maldives(MLE): 21,145 SEK
Förköpskrav: --
Köp senast: 2015-JUL-23
Min/Max stay: 5 dagar / 1 månad
Gäller för utresa: senast 2016-MAR-31
Gäller för hemresa: --
Blackout:

Utresa: mellan 2015-DEC-10 och 2015-DEC-25
Hemresa: mellan 2016-JAN-01 och 2016-JAN-10
Tillåtna flygningar: --
Tillägg: --
Stopover: Upp till 5 stopover är tillåtna. En fri och fyra andra mot avgift, 200 USD per stop
  • En fri stopover är tillåten i Asien, Oceanien, Europa eller i Afrika
  • Stopover i Doha är tillåten endast vid hemresan och det kostar 200 USD per stop.
  • Upp till 4 stopover är tillåtna i Asien, Oceanien, Europa eller i Afrika mot avgift, 200 USD per stop
  • En stopover får ej vara längre än 7 dagar
STPC: om kortaste möjliga byten i Doha är längre än 8 timmar och under 24 timmar, bjuder Qatar Airways boende/dayroom.
Barnrabatt: --
Återbetalning: Ja, mot 300 USD
Ändring: Ja, mot 300 USD per gång
Routing: Stockholm-(QR)-Doha-(QR)-utvalda QR destinationer

• Gilla
Reactions: Gus
Känns som om Qatar har lyckats göra ringar på vattnet nu... ryktet om deras fina produkt sprider sig och bokningsgraden (revenue tickets) borde rimligtvis vara ganska god.....
De sidste 4 måneder har jeg rejst med QR ca. 10 gange og business kabinerne er nu mere og mere fyldt, op til 100%, både på A380, B787, B77W. Det mærkelige er, at de holder serviceniveauet. Det virker som om der er mere staff i kabinerne. Sidst på A380 talte jeg på et tidspunkt 8 FA staff i Business kabinen med ca. 50 passagerer. Servicen var i top, utroligt godt klaret, da business passagerer velnok er verdens mest krævende og diverse...

Okej då var det dags. I december går första businessresan från ARN -> BKK. Redan smått nervös men får tacka Dr Miles för att han la fram denna deal :). (OffTopic fråga: Kan man reservera platser i förväg på Qatar-business? Fick aldrig det alternativet vid bokning men tycker att jag borde fått det.)

Okej då var det dags. I december går första businessresan från ARN -> BKK. Redan smått nervös men får tacka Dr Miles för att han la fram denna deal :). (OffTopic fråga: Kan man reservera platser i förväg på Qatar-business? Fick aldrig det alternativet vid bokning men tycker att jag borde fått det.)
När jag bokade via resebyrå kunde vi reservera platser direkt.

gå in på Qatars hemsidan och klicka på fliken din bokning. Sen när du skrivit in din bokningsreferens och efternamn går du längst ner på sidan och klickar på ändra. där går det att välja platser.

Härligt! :) Jag åker samma sträcka i augusti. Åker du med A380 någon sträcka? I så fall får du hänga i baren! :)

gå in på Qatars hemsidan och klicka på fliken din bokning. Sen när du skrivit in din bokningsreferens och efternamn går du längst ner på sidan och klickar på ändra. där går det att välja platser.

Ah tack! Nu ska jag bara ta reda på varför den inte låser platserna till nästa gång jag går in på min bokning... Men det är en annan tråd.

Toppen