J
Jonas C
Guest
Kul rapport, följer denna med spänning!
Hade tänkt föreslå just wallenbergarna. Väldigt goda och prisvärda.Senator skrev:Vi tackar@Agöoch@Golfkillenför tips i Lund. Det blev en härlig kväll på Mat & Destillat. Mina nära vänner som bor i stan var överlyckliga att hitta nytt ställe.Deras Wallenbergare var top notch. Samma med drinkarna...Nu sitter vi ombord Öresundståget på väg till C P H...@joemumevi är snart på Hilton...Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Hade tänkt föreslå just wallenbergarna. Väldigt goda och prisvärda.Dock får jag ifrågasätta dina vänner som bor i Lund men aldrig varit på M&D. Vad umgås du med för folk?Klicka för att utvidga...
sembl skrev:@GolfkillenHur är klostergatans fisk nuförtiden ? det var väldigt trevliga luncher där iaf tidigare. Skippar gärna burgare eller annan *tung mat.Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Precis rätt klimat för bastu just nu, klass 1-varning för höga temperaturer och alltKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Vi tackar@Agöoch@Golfkillenför tips i Lund. Det blev en härlig kväll på Mat & Destillat. Mina nära vänner som bor i stan var överlyckliga att hitta nytt ställe.Deras Wallenbergare var top notch. Samma med drinkarna...Nu sitter vi ombord Öresundståget på väg till C P H...@joemumevi är snart på Hilton...Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Knäpuckarna i den finaste lammull kommer att få fjortisarna i sina uggs att se omodärna ut till hösten.Klicka för att utvidga...