Golfkillen skrev:Blir det någon landsortsflygplats de landar på, 10 mil från städerna?Klicka för att utvidga...
@Jacob, kan du vara snäll och uppdatera uppgifter med vilken flygplats i Paris och i Bryssel man flyger till?Jacob skrev:Nu har jag fått tag på tidtabell. Finns artikel på förstasidan.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Göteborg och Paris kommer trafikeras på tisdagar, torsdagar och söndagar.SK2573 avgår kl 12:15 från Göteborg med ankomst kl 14:25 i ParisSK2574 avgår kl 15:05 från Paris med ankomst kl 17:05 i GöteborgGöteborg och Bryssel kommer trafikeras på måndagar, onsdagar och fredagar.SK2575 avgår kl 12:40 från Göteborg med ankomst kl 14:25 i BrysselSK2576 avgår kl 15:05 från Bryssel med ankomst kl 16:55 i GöteborgKlicka för att utvidga...
Håller med! Fattar inte hur man tänker!? Antingen vill vi åka tidigt ELLER sent!twiggs skrev:Tre gånger i veckan till BRU/CDG och dessutom mitt på dagen. Det ser jag som semesterlinjer även om det handlar om "Business"-destinationer! Trist att man inte är mer offensiv.Klicka för att utvidga...
Till/från Bryssel:EBGGOT skrev:Håller med! Fattar inte hur man tänker!? Antingen vill vi åka tidigt ELLER sent!Hur blir tiderna till connect fligherna? Tänker främst på TG fligher till BKK samt ANA till Tokyo ...???Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Till/från Bryssel:THAI flyget till Bangkok avgår från Bryssel runt kl. 13:30 och flygningarna till New York och Washington avgår förmiddag/lunch.ANA har inte publicerat någon tidtabell till/från Bryssel (det är trots allt sommartidtabell 2016) än.Till/från ParisNär det gäller ANAs Paris CDG-Tokyo HND, så här ser tidtabellen ut.1234567NH216CDG 2110 HND 1600+11234567NH215HND 1025 CDG 1545EVA Airs flygning till Taipei TPE avgår runt kl. 11 och Air China, THAI och Singapore Airlines flygningar avgår runt kl. 12-14.Alla de asiatiska flygbolagens flygningar ankommer till Paris CDG på morgonen.Klicka för att utvidga...
Har du testat SN longhaul? Tycker att det är tunt med reserapporter om detta bolag. Hur var C-kabinen?Palazzi skrev:Bryssel erbjuder ju en hyfsat produkt till USA, om det finns en avgång sent nog.Paris o Bryssel är däremot platser jag gärna undviker...Göteborg Landvetter går ju ändå märkbart framåt! Iofs tror jag tyvärr att det är Norwegian som kommer stå för den stora expansionen hädanefter.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Har du testat SN longhaul? Tycker att det är tunt med reserapporter om detta bolag. Hur var C-kabinen?Ang. Norwegian. Tror inte att GOT är fokus för dem. Snarare tror jag att Norwegian riskerar att slås ut från GOT-ARN.Klicka för att utvidga...
Jacobs test av Brussels Airlines Business class på long haul flygplan (flygning var dock Bryssel-Dakar)Agö skrev:Har du testat SN longhaul? Tycker att det är tunt med reserapporter om detta bolag. Hur var C-kabinen?Klicka för att utvidga...
Tack! Longhaulrapporten har jag missat. Shorthaul kan jag utan och innan, det avstår jag ifrån.Dr. Miles skrev:Jacobs test av Brussels Airlines Business class på long haul flygplan (flygning var dock Bryssel-Dakar)Test: Brussels Airlines nya Business Class Bryssel-Dakar på Airbus A330 - BusinessClass.seJacobs tester av Brussels Airlines inom EuropaTest: Brussels Airlines Business Class (b.business) Bryssel-Stockholm - En lunchflygning - BusinessClass.seTest: Brussels Airlines Business Class Stockholm-Bryssel - BusinessClass.seTest: Brussels Airlines Business Class (Bizz&Class) Bryssel-Toulouse - BusinessClass.seKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Ang. Norwegian. Tror inte att GOT är fokus för dem. Snarare tror jag att Norwegian riskerar att slås ut från GOT-ARN.Klicka för att utvidga...