Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Singapore SilverKris i T2 på LHR. Riktigt trevligt och väldigt lugnt. Laddar för SAS flight med riktig mat och riktig champagne. :) För vem vet vad som ingår i Plus idag...:rolleyes:

Min syster SMSa mig från Singapore SilverKris loungen på Heathrow och var helt lyrisk, efter sitt första lounge besök ever. En hälsning från henne!

Swissport lounge AMS. Att dom har Hoegaarden på pump var ju en trevlig överaskning.

Last edited:
Hanoi T2 Business Class Lounge. Her er stille men hyggeligt, staff er i straaelende humoer. Vi er ca. 10-12 mennesker men der er plads til 300. Loungen er stadig meget ny, men fuglene soerger for stemning. Her findes 3 varme retter, masser af nudler/supper. Ingen sprit (men dog masser af oel og lokal vin). Herlig udsigt over pladsen. En JeJu Air har lige lettet mod Korea. Selv venter jeg paa QR835 som er en B777-300 mod Bangkok. Saede 1A. Fra Bangkok skifter jeg til A380 (det giver flere points end at sidde over i samme kaerre...) mod Doha. Her hedder saedet 19A. Kommer til Doha foer midnat hvis jeg skulle moede nogle af jer. Jeg kan gaeste op til 11 personer...

Last edited:
Hanoi T2 Business Class Lounge. Her er stille men hyggeligt, staff er i straaelende humoer. Vi er ca. 10-12 mennesker men der er plads til 300. Loungen er stadig meget ny, men fuglene soerger for stemning. Her findes 3 varme retter, masser af nudler/supper. Ingen sprit (men dog masser af oel og lokal vin). Herlig udsigt over pladsen. En JeJu Air har lige lettet mod Korea. Selv venter jeg paa QR835 som er en B777-300 mod Bangkok. Saede 1A. Fra Bangkok skifter jeg til A380 (det giver flere points end at sidde over i samme kaerre...) mod Doha. Her hedder saedet 19A. Kommer til Doha foer midnat hvis jeg skulle moede nogle af jer. Jeg kan gaeste op til 11 personer...

Hur kan du gästa 11 pers? :)

Platinum kort giver adgang for 2 gaester. Jeg har yderligere 9 (elektroniske) gaestekort som kun kan bruges i Doha (fra mine tier retain (guld) og lige efter: tier upgrade til Platinum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen