Senaste nytt

EBD: SAS Meet and Greet in Stockholm - May 28, 2015

Vilket gäng, och vilka snubbar! Nu sitter man på tåget hem till Västerås, känns lite trist efter en kul kväll. Hoppas på fler event som detta!

Tack för en trevlig kväll på Hasselbacken.

Inga direkta nyheter, men det var ingen stor överraskning. Åtminstone när det handlar om större saker finns det regler och processer för hur det ska gå till.

Tal av Richard Gustafsson (CEO) och Nils Lindhe (EuroBonuschef). Tyvärr kom aldrig Eivind Roald. Synd tycker jag då han är en intressant person som många här nog hade gillat att få prata med. Jag har haft många intressanta samtal med honom.

Fantastiskt också att se så enormt många BusinessClass-medlemmar/läsare på eventet. Utan att ha någon exakt statistik skulle jag gissa att i alla fall hälften av de som var på plats antingen var medlemmar eller läsare på BusinessClass. Helt otroligt!

Så otroligt kul också att så många kände igen mig och kom fram att hälsade. Jag hade inte en chans att hinna hälsa och prata med alla men alltid kul att få lite nya ansikten och framförallt lite värdefull feedback på sajten, inte minst från personer som följer BusinessClass som läsare och medlemmar som skriver lite mindre.

Här kommer slutligen två bilder från Rickards tal som avslutades med en skål.

IMG_5602-720x480.jpg

IMG_5607-720x480.jpg

Tack SAS och alla trevliga BC "kollegor" för en trevlig kväll. Det verkar som att det fanns fler av er därute än som jag hälsade på.

@simon_says91, nu har du lovat min sambo guld och gröna skogar, det är bara att leverera ;). Sen fick vi ett annat problem, hon vill gå på Monks... Det kommer bli svårt med barnvakt. Allt var enklare förr. Jo, hon ska även bli medlen på BC.

Toppen