slugger4567
Medlem
Den norska modellen är ju att plocka fram en 3L påse som du fyller med 4-5 mackor, sen har du lunchen kirrad. Ytterst tveksamt enligt mig, blev bra häpen första gången jag såg det.
Den norska modellen är ju att plocka fram en 3L påse som du fyller med 4-5 mackor, sen har du lunchen kirrad. Ytterst tveksamt enligt mig, blev bra häpen första gången jag såg det.
OT: Haha, Jag minns att Leif GW Persson skrev att han var sjuk i flera dagar efter deras middagssittningar, så frukostarna gjorde nog kanske inte så mycket i sammanhangetUtan att vara fördömande så fanns det en framstående företagsledare som gillade
frukost så mycket att han ofta åt den 2-3 gånger varje dag. Det var inte så lyckat..
Jag är inte mycket för att äta på morgonen, men hade inte haft några problem om någon åt flera gånger. Kan tänka mig som @JohanW skriver att man kanske går och tar en kaffe och något litet till för att återkomma, ser inga problem i det. Säg att någon åt en megafrukost 4 gånger, i längden tar det väl ut sig själv då en majoritet garanterat inte gör det.
Så jag tycker man får dippa frukost hur mycket man vill, så länge det inte står vid bokningen att frukost = 1 sittning typ!