D
Deleted member 4971
Guest
"Arlanda satsar på konceptet att kunderna ska göra mer och personalen mindre, helst ingenting alls. Till exempel: I incheckningen ska du väga, skanna och lämna ditt bagage, och sedan gå tillbaka och trycka på apparater som i bästa fall fungerar. Den enda mänskliga kontakten är stint stirrande spärrvakter."
Det är väl mer kunderna som inte vill betala för det.... Angående säkerhetskontrollen håller jag helt med honom, ett möte med tandkrämspolisen är aldrig en trevlig upplevelse. Däremot gillar jag faktiskt Arlanda, känns alltid som hemma, enda som kan vara lite småjobbigt är promenaden från T4 över till Fast Track på T5, men samtidigt kul att spana vad folk sysslar med.
Det är väl mer kunderna som inte vill betala för det.... Angående säkerhetskontrollen håller jag helt med honom, ett möte med tandkrämspolisen är aldrig en trevlig upplevelse. Däremot gillar jag faktiskt Arlanda, känns alltid som hemma, enda som kan vara lite småjobbigt är promenaden från T4 över till Fast Track på T5, men samtidigt kul att spana vad folk sysslar med.