Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
image.jpg
FCL Munchen, schnitzel, Pommery Louise, samt Torre Muga.

en liten fotoillusion som orsakas av Louise. Smakar alldeles förträffligt:) Nu gäller det bara att hinna med en Hennessey XO och en cigarr innan boarding. Huvudloungandet tar jag på hemvägen :p
Cigarr-fail!!! Hade ingen aning om att FCL ej tillhandahåller med rökelse såsom FCT gör.

Executive Lounge på Princess Juliana Airport, St Maarten. Väntar på Winair till St Barts.

Lite lustigt att besöka en lounge innan en flygning på tio minuter men loungen var Priority Pass-ansluten, så varför inte? Tydligen kommer vi bara vara två pers på planet så borde ge goda möjligheter för bra bilder. :)

Hälsning från lounge 69 på Pudong T2. Jag tror de har uppgraderat internet på flygplatsen för det funkar riktigt bra nu. Var okej mat tyckte jag faktiskt för en gång skull, I övrigt är det ju rätt dåligt som det brukar vara i dessa kontraktslounger här. De har en Business och en First-del och jag sitter i First-delen. Ingen som kollar var man får gå, så bara att knalla in. Kan dock inte vara speciellt mycket sämre i den andra delen tycker jag...

Blir frukost i Al Mourjan-loungen i Doha om c:a 11hr.

Arlanda Inrikes Terminal 4 lördag kväll..Sk169'till Gbg kl 20:10...inte mycket lounge tillgång här en lördag kväll..men vi hänger i barnloungen bredvid Max.

Har precis installerat mig i United club på SFO. Optiontown gick inte igenom till plus, uppgraderade till business med poäng istället, fanns bara mittsäte i plus kvar.

Man blir alltid lika missnöjd i denna loungen, lite kex och ost var allt jag lyckades skramla ihop. Tyvärr var inte Eva air loungen öppen.
Boarding om ca 1h med sk till CPH,får stå ut så länge.

• Gilla
Reactions: bnr
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen