palmen
Moderator
Det var riktigt trevligt förra året, 4 biljetter inköpta.Noterade att Gröna Lund Fasttrack 31/5 nu finns i diamond.flysas.com. 500 points per person.
Finns även för Tivoli i Köpenhamn och något ställe som heter Tusenfryd
Det var riktigt trevligt förra året, 4 biljetter inköpta.Noterade att Gröna Lund Fasttrack 31/5 nu finns i diamond.flysas.com. 500 points per person.
Det var riktigt trevligt förra året, 4 biljetter inköpta.
Finns även för Tivoli i Köpenhamn och något ställe som heter Tusenfryd
Samma som för Gröna Lund, max 4 biljetter för 500 EB-poäng styckTusenfryd er utenfor Oslo, hva bør tilbudt til hvilken pris?
I Plus ingår ju drycken för alla, så det vore ju konstigt om dom skulle ha tagit betalt för den.....Idag på sk016 i plus, dryck nummer två kommer in på bordet, kreditkortet (EBD) räcks fram, ähh det bjuder vi på :-D
Vi diskuterade detta tidigare, detta var inrikes och då ingår bara en öl/vin i plus.I Plus ingår ju drycken för alla, så det vore ju konstigt om dom skulle ha tagit betalt för den.....
Vi diskuterade detta tidigare, detta var inrikes och då ingår bara en öl/vin i plus.
Verkligen! Jag som precis valt vinluftaren (onödig pryl jag aldrig skulle köpa)Man tycker ju att dom kan skicka med bagagetagen i det vanliga kitet.
Verkligen! Jag som precis valt vinluftaren (onödig pryl jag aldrig skulle köpa)