Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Lite OT, men hade idag ett mail med erbjudande från EuroBonus i inkorgen. Så jag hoppades på någon ny poängkampanj.
Spänningen stiger... Vad står i mailet?
Jo, att jag får 7k extrapoäng om jag nu signar upp för ett SAS MasterCard!!!
Den var bra! Har bara haft kortet i typ >10 års tid... ;)

Lite OT, men hade idag ett mail med erbjudande från EuroBonus i inkorgen. Så jag hoppades på någon ny poängkampanj.
Spänningen stiger... Vad står i mailet?
Jo, att jag får 7k extrapoäng om jag nu signar upp för ett SAS MasterCard!!!
Den var bra! Har bara haft kortet i typ >10 års tid... ;)

Har også modtaget en lignende mail i dag, dog kun med tilbud om 2k point. Men jeg har også allerede både Diners og Mastercard, og har haft det de seneste 2-3 år, så det tilbud er jo ikke meget værd... :rolleyes:

Första svängen angav jag 6 resor, men man hade till 15/9 på sig att ändra, vilket jag då gjorde till 7 och fick det bekräftat på skärmen att om jag gjorde dessa 7 så skulle jag få 24.100 poäng.
Däremot fick jag aldrig mail, så något verkar ha strulat här.
Och det är det jag vill att de tar en kik på.

Mailade in via GOLD-mailen igår och fick svar inom 30 minuter!!!
De kunde bara se att jag hade registrerat mig för 6 t/r, men skulle undersöka vidare.
Skrev tillbaka med tack för snabbt svar och att jag hoppas att de hittar igen min ändring, för jag hade kallt räknat med de extra 8.100 poängen. Inom 20 minuter kom ett nytt svar om att de skulle kolla upp det.
Idag trillade det in 8.100 friska poäng!!! Bra jobbat där, SAS! :)

Bonuscorrection.JPG

Fick precis mail kring detta. Mailet lyder:

Screenshot 2015-04-09 15.45.18.png

Hur många resor gör du i vår?
mhOnpJn7V_G7sK55rRBoQcJIQEdOAlzdHhQ-4_ev5qB3CoxW22c_PobIxAY15veuTiwtnCOyNrp6C4_2kxrIQdA=s0-d-e1-ft

Anta vår utmaning att göra: 2 t/r resor med SAS mellan 23 april och 30 juni 2015 - så har du chans att tjäna 3 000 Extrapoäng utöver din normala bonus!

Allt du behöver göra är att klicka på knappen nedan, så är du automatiskt med i vårens Bonus Challenge.

Lycka till!

1 t/r = 500 poäng
2 t/r = 3000 poäng
3 t/r = 7000 poäng
4 t/r = 15 000 poäng
5 t/r = 30 000 poäng

Detta är extrapoäng och inte vanliga EB poäng.

Nu är frågan vilken rutt som är billigast för att få till 5 t/r.

Toppen