Har tyvärr också fått förhinder. Siktar på Uppsalaträffen istället!
johhenrik Medlem 19 Mars 2015 #82 Jag sitter på jobbet o ska försöka få en bild av vad jag har kvar att göra, sen kommer jag.
Dr. Miles Expert 19 Mars 2015 #84 Någon obehörig promenerar i spårområde runt Häägvik därför mitt tåg är fast vid Rotebro. Edit: Jag fick tag i en taxi så kommer jag lite senare.
Någon obehörig promenerar i spårområde runt Häägvik därför mitt tåg är fast vid Rotebro. Edit: Jag fick tag i en taxi så kommer jag lite senare.
IPC_Mataveri Medlem 19 Mars 2015 #85 Jag & @Tommy sitter i HEL loungen, vi är på väg till Monks. Jag skall be att kapten skall gasa på lite!
Jag & @Tommy sitter i HEL loungen, vi är på väg till Monks. Jag skall be att kapten skall gasa på lite!
M mry Medlem 19 Mars 2015 #86 Det verkar som att min prognos på att komma vid 20 än så länge stämmer, är Mellan Gävle och Uppsala nu iaf. Men man ska inte ropa hej ännu, det är ju tåg man åker med...
Det verkar som att min prognos på att komma vid 20 än så länge stämmer, är Mellan Gävle och Uppsala nu iaf. Men man ska inte ropa hej ännu, det är ju tåg man åker med...
bnr Medlem 19 Mars 2015 #87 Jag kanske ramlar in vid 2000-2030, måste först införskaffa mat inför morgondagens födelsedagsfirande, sedan får vi se vad klockan är...
Jag kanske ramlar in vid 2000-2030, måste först införskaffa mat inför morgondagens födelsedagsfirande, sedan får vi se vad klockan är...
rvarttinen Medlem 19 Mars 2015 #88 Passar på att skåla för er - med champagne - från Etihad First & Business lounge CDG 2C! Ha't så trevlit'! Snart bär det av mot AUH....
Passar på att skåla för er - med champagne - från Etihad First & Business lounge CDG 2C! Ha't så trevlit'! Snart bär det av mot AUH....
011430121 Medlem 19 Mars 2015 #89 Hoppas ni har det trevligt, hoppas styck det, jag vet att ni har det trevligt.
N nota bene Medlem 19 Mars 2015 #90 Hälsningar från den Engelska landsbygden! Ni lyckas verkligen inte ha dessa träffar några bra dagar i år... Har hittills bara lyckats pricka in en träff och nästa ser ut att bli juni! Ha det så trevligt.
Hälsningar från den Engelska landsbygden! Ni lyckas verkligen inte ha dessa träffar några bra dagar i år... Har hittills bara lyckats pricka in en träff och nästa ser ut att bli juni! Ha det så trevligt.