Gyllenbock
Medlem
På Swedavias hemsida så går några DY flygningar, ikväll så har man inte ställ in så många flyg ännu
Det ser värre ut från Oslo: Ruteinformasjon - Norwegian.no
På Swedavias hemsida så går några DY flygningar, ikväll så har man inte ställ in så många flyg ännu
Går inte HEL avgångar? De flygs väl med finsk personal via estländsk bemanningsbyrå? Eller är det bara vissa avgångar?Satt å bokade om lite kollegor igår, ARN-HEL-ARN, AMS-OSL etc. Måttligt kul tisdagskväll, men eftersom jag var rätt proaktiv fick jag tag på biljetter på andra bolag, och till vettiga priser.
DY5599-5999 planeras att gå som normalt. De som är inställda till/från HEL idag är DY4285, DY4291, DY3160, DY1198 och DY4286 givetvis en av dessa som mina kollegor skulle med..Går inte HEL avgångar? De flygs väl med finsk personal via estländsk bemanningsbyrå? Eller är det bara vissa avgångar?
Och redan kan vi se hur priserna sticker iväg. Idag, CPH-ARN (enkel) med SAS. Tre avgångar med enstaka biljetter i eko till det facila priset 2542 SEK, resterande avgångar endast Plus Full Flex för 3353 SEK.
Taxade in på T4 kl 07:16 imorse, kom från bana 3 och passerade således T2 & T3 på vägen.Blir lugnt på T4 airside imorgon
Det kostar väl att stå vid gate. Förmodligen är de körda till en långtidsparkering halvvägs till Gävle.Taxade in på T4 kl 07:16 imorse, kom från bana 3 och passerade således T2 & T3 på vägen.
Kikade lite extra då det brukar vara fullt på södra pirsidan av T4 med DY plan om morgnarna. Det som slog mig var att det var helt tomt...
Ok, inte så konstigt då de inte flyger, men jag lyckades bara se ett enda DY plan på hela plattan (T2, T3, T4 + Pir B T5) som var DY.
Vart har de parkerat alla planen egentligen.
Såg inga på den "normala" parkeringen ute på bana 3 eller på väg in mot T2...jag undrar jagDet kostar väl att stå vid gate. Förmodligen är de körda till en långtidsparkering halvvägs till Gävle.