Du kan väl dyka upp på festiviteterna som sker på Åland...Har nyvaknat insett, att helgen runt 1:a Maj kan jag inte deltaga. Märkligt nog är jag dock på Åland då det är premiär på Ålands-travet.![]()
Du kan väl dyka upp på festiviteterna som sker på Åland...Har nyvaknat insett, att helgen runt 1:a Maj kan jag inte deltaga. Märkligt nog är jag dock på Åland då det är premiär på Ålands-travet.![]()
Du kan väl dyka upp på festiviteterna som sker på Åland...
@Dr. Miles vad säger du, dags att bestämma oss?Det går bra för mig sålänge resan börjar fredag kväll och komma hem (Stockholm) senast på söndag samt bokas minst tre månader före då jag bokar mina pendlingsresor mellan Stockholm-Hamburg minst tre månader i förväg.
Det går bra för mig sålänge resan börjar fredag kväll och komma hem (Stockholm) senast på söndag samt bokas minst tre månader före då jag bokar mina pendlingsresor mellan Stockholm-Hamburg minst tre månader i förväg.
Jag skulle kunna vara intresserad, om någon är med på att dela taxi/Uber(?) från Kapellskär till Arlanda efter ankomst på söndagen (ankomst Kapellskär kl 14:15) - Taxikurirs hemsida anger 1530 SEK som fastpris för en sådan taxiresa.
Om jag får vara ärlig, jag är intresserad av båtresa delen men inte så mycket av aktiviteter i land.
Nej, jag förstår ditt erbjudande men min poäng är så att jag kanske inte deltar landsaktiviteter och åker tillbaka till Stockholm med vändande färja.Nu tror jag att du missförstod mig, jag tänkte att du kanske behöver ta dig tillbaka till Hamburg på söndagen och därför behöver ta dig från Kapellskär till Arlanda, om vi åker som föreslås i trådens början.
1-3 maj låter inte bra längre. Det blev nämligen en roadtrip i Scotland den veckan.Har också missat... 1-3 maj låter bra.