Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Jag skulle tro att det löser sig förr eller senare. Flera av de med Emerald har väl jobb som ibland inte medger planering så här långt i förväg?

Det är typ 75% att jag kommer, men vill inte utlova någon gästning innan jag har en klar bokning och vet att det passar in i jobbschemat.

@ESSA - Nu får du faktiskt offra dig lite och vara uppe länge nog för att skåla! :D

Jag stanna uppe? En Sunday brunch brukar vara på söndagar om inte jag har helt fel. ;-)
Är det några som får vara uppe är det väl ni? Kl 11:30 lokal tid startar mitt inmundigande av ädla drycken.
Så håll ut till minst 03:30 söndag morgon så ska vi hinna med en skål!
(Just nu 8 timmars skillnad Beijing/London, om sommartid hoppar in innan dess har jag ingen aning om)

För dem som inte har fått gästning men ändå vill delta denna träff.
En annan billig variant (lyxvariant?) är att boka First class award genom London Heathrow T5 lördagen 18 april 2015.

Jag kunde hitta följande flighter med minst 1 First class awardplats.

18 Apr
BA0197 f1
London LHR 14:25 - Houston IAH 18:30

18 Apr
BA0215 f1
London LHR 18:00 - Boston BOS 20:05

18 Apr
BA0239 f2 (Kanske för någon som vill använda BA Visa 2-4-1 voucher?)
London LHR 19:45 - Boston BOS 22:00

18 Apr
BA0183 f1
London LHR 20:05 - New York JFK 22:45​

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Jag har kollat även österut men jag har inte kunnat att hitta någon flight som har tillgänglighet i First class.

Nu finns det POUG-erbjudanden i MMB! 1200:- för att uppgradera hemresan. Utresan verkar det inte finnas några erbjudanden på.

Eftersom @Tommy och @IPC_Mataveri med respektive redan snott rad 1 och jag har plats i nödutgången, så ser jag ingen anledning att betala för en plats med mindre benutrymme. Och champagne lär jag inte heller behöva ombord. Och känner jag för det så får jag en flaska LPGS för dessa pengar...

Toppen