Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tipsat en vän om att uppgradera en flygning inom Europa då det nu är möjligt från Go till plus. Vet ej i vilken bokningsklass biljetten är, 34 € i OT. Helt ok.
Om det går igenom gäller då även två resväskor, fast track, lounge?? Har sökt i tråden men får inte till det.:)
Just två väskor är av stort intresse.
Ja, om uppgraderingen går igenom gäller alla de förmånerna. Det blir när det väl är färdigt en "riktig" plus-biljett.

Tack, vore ju pinsamt om den går igenom och inte två väskor gäller....... I det läger är man nog inte så poppis...

Edit: glömt ett "inte"..... Tack @agehall

Last edited:
Ni OpT experterna: Funderar på att lägga bud på uppgradering från plus till business, på CPH-Narita.
Men, om jag bokar plats innan på plus (ser det är få platser redan...), är det sämre chans på uppgradering då???
Vill inte riskerar att inte få sitta bredvid min dotter om uppgradering inte går.

Ni OpT experterna: Funderar på att lägga bud på uppgradering från plus till business, på CPH-Narita.
Men, om jag bokar plats innan på plus (ser det är få platser redan...), är det sämre chans på uppgradering då???
Vill inte riskerar att inte få sitta bredvid min dotter om uppgradering inte går.

Att checka in är dumt, men jag har alltid valt plats med guldkort och ändå fått igenom flera Optiontown-uppgraderingar.

26/2 SK 909 CPH-EWR gick igenom. 1/1

En fråga offtopic: får vi komma in i loungen på Landvetter? Flyger i GO till CPH.
För något år sedan när jag flög Houston - New York - Stockholm, där bara sista delen var i Businees. så hade jag tillgång till loungen i Housten. Och då var jag inte Guldmedlem. Kanske hade jag bara tur?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen