agehall
Medlem
Det var min tanke, men utresan lär kosta BA några tusen per resenär när alla skall begära EU261/2004
Vi hade väl annars fått göra som sist på Farnborough och försöka få till routing via DOH på hemresan.
Det var min tanke, men utresan lär kosta BA några tusen per resenär när alla skall begära EU261/2004
Jag (Dr. Miles) organiserar inte gästning så det hjälper inte att skicka PM till mig, tyvärr.Leta aktivt och pinga/PMa folk som har möjlighet att gästa så ska du nog se att det löser sig, så gjorde jag i alla fall och det gick fort på det sättet.![]()
Jag tänker inte att sammanställa var folk sitter på planet men om någon är villig att göra det så är det välkommen.@Dr. Miles - Går det att sammanställa seating på resp. avgång också så att man vet var alla sitter? Bara en idé!![]()
Ett förslag är att @flybob gästar in @David för de flyger samma fligter både ut och hem från/till Göteborg och då får @David gästning även i Göteborg.
Her er en oversigt, hvis noget er ukorrekt så skriv det gerne.Jag tänker inte att sammanställa var folk sitter på planet men om någon är villig att göra det så är det välkommen.
Jag uppdaterar mitt första inlägg efter någon har sammanställt detta.?
CE på mig, fick inte välja plats dockHer er en oversigt, hvis noget er ukorrekt så skriv det gerne.
BA 786, London LHR T5 18:55 - Stockholm ARN T2 22:20
@agehall – ET – 12D
@IPC_Mataveri – CE – 1D
Fru_IPC_Mataveri – CE – 1F
@Tommy – CE – 1A
@Susanne – CE – 1C
@Jan Petterson – ET – ?
@bnr – ET – 14C
@fcx – CE – 2D
@Magino – ? – ?
@Bryant – ? – ?