Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsning från Air China's lounge #71 på Pudong. Har precis ätit en riktigt schysst frukost här. De har klivit upp ett par pinnhål i denna loungen sen jag var här senast. De har också tagit bort registreringen på Internet, så det bara funkade när man klev in.

Ska med LX189 till Zürich strax och sen vidare hem till Stockholm. Blir första gången jag flyger Swiss på 16 år tror jag.

Hälsningar från AA Flagship lounge i Los Angeles, terminal 4. Ok utbud av ostar och kallskuret. Varm mat på gång. Dock fuskchampagne :(

Härliga 25C ute och klarblå himmel :)

God morgon från de skönsjungande duschsälarnas himmel (LHR T5). Sitter nu uppfräschad i Galleries First och njuter av en kopp te innan det är dags för sista flygningen denna resa med BA776 till ARN. Verkar tyvärr bli bussgate.

God förmiddag från Avia Partner Lounge på i Rom. Det här var ingen munter historia. Inte ens nötter till vinet. Alla fönster är så smutsiga att det knappt går att se plattan.

2015-01-25 12.49.23 HDR.jpg

Testar Glasgow BA lounge med @IPC_Mataveri på väg till LSI och därefter till dagens stopp i EDI.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen