Senaste nytt

Hjälp att välja Hilton i London

sembl

Medlem
Kensington är inte bra skulle jag säga men funkar. Loungen är kaotisk, rummen små och slitna. Nära till Westfield shoppingcenter snett över och går att få för runt 100 pund natten ibland.
 

RonnieK

Medlem
Har bara provat Hilton Hyde Park och det var det minsta hotellrum jag någonsinn bott i. Fanns ingenstans att förvara våra resväskor så vi var bokstavligen tvungna att kliva över dem på väg till och från sängen ;)
 

Igorius

Medlem
Bodde på Hilton London Metropole en helg i december, verkligen ingen kul upplevelse. Extremt mycket charterfolk. Rummet smutsigare än något jag sett tidigare (använda bestick och näsdukar i minibaren). Wifi funkade knappt alls. Nej, det stället undviker jag framöver.
 

FF#1

Medlem
vad är det med London och hotel, har bott 1, 2, 3 och 4 stjärnor och det mesta har varit sunkigt värre, små rum, hetäckningsmatta som har sett sina bästa dagar inklusive på badrummet... mm mm osv. Har dock inte testat nått hilton ännu, men den här tråden var ju nedslående.

Visst på Londonhotel med en stjärna så var det delat bardum och baren i källaren var klädd med durkaluminium, (Kommer inte i håg vad det hette men kul hade vi) men för utom det så har det varit anmärkningsvärt dåligt i förhållande till pris och antal *

Såg en tråd om Conrad i London, ska man måsta upp till den nivån för att få en bra hotelvistelse i London?
 

Agö

Medlem
Bodde på Hilton London Metropole en helg i december, verkligen ingen kul upplevelse. Extremt mycket charterfolk. Rummet smutsigare än något jag sett tidigare (använda bestick och näsdukar i minibaren). Wifi funkade knappt alls. Nej, det stället undviker jag framöver.
Bild på minibaren?
 

Igorius

Medlem

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    608,8 KB · Visningar: 218
Toppen