Senaste nytt

Ligger SAS hemsida nere?

Det här börjar ju bli löjligt, hur f*n kan SAS ha en så buggig hemsida, att dom inte får bukt med problemen, helt otroligt. Nu blir jag utslängd efter att jag loggat in och trycker på en flik, någon annan med detta problem?

Det här är en följetång sedan många år tillbaka. Det är tragiskt att SAS inte förstår värdet av en fungerande hemsida. Dom kör kampanj efter kampanj och sajten funkar inte. Snacka om att slänga pengarna i sjön.

Last edited:
Det här börjar ju bli löjligt, hur f*n kan SAS ha en så buggig hemsida, att dom inte får bukt med problemen, helt otroligt. Nu blir jag utslängd efter att jag loggat in och trycker på en flik, någon annan med detta problem?
Ja, samma här. När jag t ex navigerar mig igenom bokningsdialogen så tappar jag min inloggning.

Jag har inte ens kunnat komma in på hemsidan sedan 2-3 dygn så nu fick det bli en bokning med Lufthansa istället. Inte undra på om det positiva resultatet uteblir även i år om det fortsätter så här. :(

Ja, samma här. När jag t ex navigerar mig igenom bokningsdialogen så tappar jag min inloggning.
Precis Morr... försöker boka om en Plus biljett varje gång när jag har loggat in, klickat mig fram till bokningen så åker jag ut och får logga in igen.

Så det vore bättre om den låg nere så slapp jag ens försöka... :)

Toppen