Christian Sternudd
Medlem
EBD Amex Elite har jag fått.var det inte nått att de som inte fått det fick kompensation i form av EB poäng, hittar inte tråden?
EBD Amex Elite har jag fått.var det inte nått att de som inte fått det fick kompensation i form av EB poäng, hittar inte tråden?
Ja, fick mitt någon gång i november om jag minns rätt.Har AmEx släppt sina EBD-kort än?
Då ska jag testa att ringa och be om ett kort och se om man kan få några poäng för det.Jag har fått mitt Amex EBD. Kom nog för en månad sedan.
Edit: Fick även 12000 poäng av Amex pga förseningen.
Ett silver som guld och sen ett guld som Ebd väl eller gäller det endast en "gång" per period oavsett om man kvalar om?Har du redan gett bort ett silver så får du väl inte ge bort ett guldkort? Då får du bara ge bort ett silver till...
Som jag förstått det får han ge bort ett silver till i samma period. Men inte ett silver och guld i samma.Ett silver som guld och sen ett guld som Ebd väl eller gäller det endast en "gång" per period oavsett om man kvalar om?
Som jag förstått det får han ge bort ett silver till i samma period. Men inte ett silver och guld i samma.
Har du redan gett bort ett silver så får du väl inte ge bort ett guldkort? Då får du bara ge bort ett silver till...