Senaste nytt

Ny Rezidorkampanj mellan 12 januari-29 mars 2015

Kul jag har två stycken hotellvistelser bokade redan! Någon som har koll på om man kan se exakt vilka hotell som är med och inte? Kollade på sidan men kan inte hitta det. Kanske behöver kaffe!?
Under tidigare kampanjer så har alla deras hotell deltagit om dem inte haft en separat lista över deltagande hotell, så vi kan nog vara helt lugna när det gäller det:)

Gött, har redan en bokning och checkar ut från Radisson Aqua Chicago den 29 mars. Nu blir det till att klämma in ett par bokningar till.

I mailet jag fick står det att det gäller från och med nu, men på ett annat ställe står det från 12 januari. Eftersom jag ska bo innan den 12:e så spelar det roll.

"Tack för att du registrerar dig för kampanjen Förläng din vistelse, tjäna 30 000. Nu tjänar du 30 000 Gold Points i bonus för varje berättigande vistelse på tre eller fler nätter eller 15 000 Gold Points i bonus för varje berättigande vistelse på två nätter på Carlson Rezidor-hotell världen över från och med nu fram till 29 mars 2015."

I mailet jag fick står det att det gäller från och med nu, men på ett annat ställe står det från 12 januari. Eftersom jag ska bo innan den 12:e så spelar det roll.

"Tack för att du registrerar dig för kampanjen Förläng din vistelse, tjäna 30 000. Nu tjänar du 30 000 Gold Points i bonus för varje berättigande vistelse på tre eller fler nätter eller 15 000 Gold Points i bonus för varje berättigande vistelse på två nätter på Carlson Rezidor-hotell världen över från och med nu fram till 29 mars 2015."
T&C säger vistelse 12 jan - 29 mars.
image.jpg

Toppen