Senaste nytt

[Business class] London/Manchester-Hawaii T/R, Star Alliance JV, 11.700 SEK inkl. skatter

07:55 på julafton till London, en natt på hotell novotel. 600 kr för 2 personer.

Sen blir det denna!

11 745SEK
Busines hawaii.png

Hittade nu ett hotell med 1 rums lägenhet med 2 singelbeds för 7500SEK 25 dec-29 dec.

Sen en natt i London på vägen hem 30 dec - 31 dec. cirka 600SEK för 2 pers

Flyg T/R Stockholm ligger på 2500 SEK med SAS sen på julafton dit och nyårsafton hem.

Nu går det inte att pressa priset mer!

Har inget kort hos One World, bunkrar poäng hos Eurobonus just nu så är United bästa dealen för mig.[/USER] ?

Lätt fixat, Saphire har du efter ditresan och Emerald efter hemresan

Varför hänger inte du på @Homer ?

Jag har uteslutit Hawaii p.g.a. hotellkostnaderna, om man kunnat klämma in ett stopp med någon deal
och ta Hawaii efter nyår hade det varit en annan sak.

Men var har vi @NotRyan, @Agö och resten av gänget som har MRs som livstil ;)

Den som simmar i Hilton eller Hyatt poäng kan ju boka redan nu för nästa år utifall att dealen återkommer
detta är 3:e året i rad.

@NotRyan befinner sig tyvärr i Hong Kong! @Agö vet jag dock inte....

Just nu landar allt på 23 000 SEK så som jag beskrev det där uppe! Då bokar jag hotellet på Hawaii för 2 ifall någon skulle känna suget och följa efter!

43 min transfer i SFO är vågat :).

Japp, jag vet! Men ska väl inte vara några problem då allt är bokat på genomgående biljett. Jag ser det mer skeptisk på anslutningen i Washington... Det går fler tjärror ut till Honolulu från västkusten samma dag, dock inte B767-400 med Lie flat seats.....

Allt är bokat nu!

Sen är de bara hotell på Heathrow 24-25 dec och 30-31 dec som skall bokas.

Allt landar på 23 000 SEK [36500 eurobonuspoäng tjänas]

Har som sagt plats på rummet(lägenheten) i Hawaii om någon kör en spontanare.

En reserapport lovas!

Last edited:
Lätt fixat, Saphire har du efter ditresan och Emerald efter hemresan

Jag har uteslutit Hawaii p.g.a. hotellkostnaderna, om man kunnat klämma in ett stopp med någon deal
och ta Hawaii efter nyår hade det varit en annan sak.

Men var har vi @NotRyan, @Agö och resten av gänget som har MRs som livstil ;)

Den som simmar i Hilton eller Hyatt poäng kan ju boka redan nu för nästa år utifall att dealen återkommer
detta är 3:e året i rad.

Jag kör TP-run från Taipei just då... :D

Toppen