Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

@SNIFF de krediterar oanvända månader

Själv så jagar jag "billiga" MR från CPH, har bokat 2 dagar (6&13) till AGP men behöver 1-2 vändor till.
Sitter med kalkylen "är det värt" det så jag kanske avbokar och backar ur...
Frun har bokat in en "släktsak" hemma hos oss den 13:e och jag har letat alternativ för att inte vara med....

Hmm........en luciakväll med trevliga personer låter inte fel :)

Hur kommer man hem? :(

Förslagsvis ungefär samma fast tvärtom. Fast å andra sidan, du är på Hawaii, varför vill du hem???

Verkar bara finnas morgonavgångar från LHR, så man måste övernatta där.

Utanför kampanjen kostar biljetter 38 617 SEK, dvs mer än tre gånger så mycket.

@Dr. Miles , dags för en deal?

1.JPG

@fcx Sweet. Jag tror dock min kompiskrets kommer lyncha mig om jag åker fram och tillbaka till Hawaii...

Btw, är inte det där extremt billigt?

@fcx Sweet. Jag tror dock min kompiskrets kommer lyncha mig om jag åker fram och tillbaka till Hawaii...

Btw, är inte det där extremt billigt?

Jo, det är extremt billigt. Hänger ihop med att BA kör en rea över nyår med Business för £1000 till ett gäng destinationer. Verkar som om United går in och matchar priserna, så passa på så länge det varar!

Hello!

Första MR den 6e December (panik nu ju). Kör Malaga t/r i Plus. 8k points. Synd att man upptäckt MR nu när det kommer sluta "betala sig" :)
Men, hur funkar/ter det sig i Malaga?

Om jag checkar in via app bägge hållen, räcker det med boardingkort i mobilen?
Måste man igenom security?
Om man inte måste igenom security, lullar man bara mot "transfer" eller något liknande?
Måste man checka in fysiskt någonstans?
Är loungen nice?

Något jag ska tänka på?
Airside = innan security/tull efter att man landat, right? :)

För övrigt, när man bokat biljetterna, så får man ju som sej bör ett mail "Din resa <datum blah blah>", överst står det: "När du kommer tillbaka har du tjänat ytterligare 8000 EuroBonus-poäng och mellan 63 och 127 SAS Credits!", så om inte annat, så kan man se vilka poäng man får EFTER genomförd bokning.

Toppen