Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lax och champagne i Finnairs premium lounge i HEL. Hastlangder battre an SAS Gold pa ARN.

Attachments

• 1415114105406.jpg
    1415114105406.jpg
    {memory} MB · Visningar: 155
Sitter nu i First-delen av The Wing i Hong Kong. Det verkar som att jag lyckades få en vinstlott i Cathay-lotteriet, och de verkar inte ha ändrat flygplanstyp utan det är fortfarande en 77W med First-kabin (det är ju dock 3 timmar kvar till avgång, så än finns det chans till ändring...).

Detta blir "first first". Bara ett relativt kort hopp på drygt 3 timmar till Beijing, men alltid något. :)

(reserapport från hela "PEK-(CA i C)-TPE-(BR i C)-HKG-(CX i F)-PEK"-resan kommer så småningom)

Grötfrukost i SAS Gold Lounge på Arlanda i väntan på min första resa med AEGEAN!

Vansinnigt långa köer till securityn idag, både på Norra och Södra. Har aldrig sett så mycket folk på Arlanda tidigare och det fanns inte en chans att man skulle stå där och vänta i en halvtimme. Tack och lov fungerade Fasttrack med Aegean biljett + A3*G.

Jag sitter kvar här till 11.00 om någon vill säga hej.

Sitter nu i First-delen av The Wing i Hong Kong. Det verkar som att jag lyckades få en vinstlott i Cathay-lotteriet, och de verkar inte ha ändrat flygplanstyp utan det är fortfarande en 77W med First-kabin (det är ju dock 3 timmar kvar till avgång, så än finns det chans till ändring...).

Detta blir "first first". Bara ett relativt kort hopp på drygt 3 timmar till Beijing, men alltid något. :)

(reserapport från hela "PEK-(CA i C)-TPE-(BR i C)-HKG-(CX i F)-PEK"-resan kommer så småningom)

Sitter nu i The Pier efter att ha jobbat mig igenom Cathays alla fyra lounger här. Strax dags för boarding, så måste börja gå mot gate nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen