Senaste nytt

Samma bokning men olika incheckningsmöjlighet?

Dr. Miles

Expert
Det visade sig att systemet ville kolla om jag har rätt att stanna i Storbritannien (jag går inte ens in i landet:confused:).
Jag fick en plats i World Traveller Plus tillsammans med min kollega.
 

Dr. Miles

Expert
För er information, sitter min kollega och jag i World Traveller Plus som planerat.
Det märkliga är att det finns 6 lediga platser i World Traveller Plus trots att det visade bara 1 plats kvar igår. Även i Club World verkar det finnas mer än 6 lediga platser ombord.
 

Dr. Miles

Expert
En flygvärdinna ledde en manlig passagerare från Economy class till First class kabinen och han satte sig i en First class stol vid fönstret.
Jag undrar om han gick till fel kabin (Economy) eller blev han uppgraderad ombord? Men att hoppa över två andra kabiner (World Traveller Plus och Club World) är ganska osannolikt när det finns så många lediga platser och i så fall varför uppgraderade inte honom vid gaten? :confused:
 

fcx

Medlem
En flygvärdinna ledde en manlig passagerare från Economy class till First class kabinen och han satte sig i en First class stol vid fönstret.
Jag undrar om han gick till fel kabin (Economy) eller blev han uppgraderad ombord? Men att hoppa över två andra kabiner (World Traveller Plus och Club World) är ganska osannolikt när det finns så många lediga platser och i så fall varför uppgraderade inte honom vid gaten? :confused:

Om man går fel och sätter sig i Economy när man ska sitta i First så är det antingen en diskret kritik mot kvaliten på BA F, eller så tankade man upp rejält i loungen innan avgång ;)
 

011430121

Medlem
En flygvärdinna ledde en manlig passagerare från Economy class till First class kabinen och han satte sig i en First class stol vid fönstret.
Jag undrar om han gick till fel kabin (Economy) eller blev han uppgraderad ombord? Men att hoppa över två andra kabiner (World Traveller Plus och Club World) är ganska osannolikt när det finns så många lediga platser och i så fall varför uppgraderade inte honom vid gaten? :confused:
Kanske god vän med kapten, eller någon annan i besättningen.
 
Toppen