Givetvis är det så, men som jag skrev är det inget man ska eller ens kan räkna med.Jag tar inte med mig laptop till toaletten, och det är sällan jag ser andra göra det heller...
Det finns en del anställda som göra mer än vad som definieras i en arbetsbeskrivning...
Bygger du det på en känsla eller på hårda fakta. Rent statistiskt kommer du ha svårt att leda, det du skriver, i bevis tror jag. Under normal-normalhög trafikintensitet på exempelvis ARN T5 så kommer du behöva 22 stölder airside exkl. lounger mot 1 stöld i lounger exkl. airside. Detta räknat på det passagerarantal som strömmar genom T5 per timme fördelat på de som besöker lounge och de som inte gör det. Är det så, så fine, annars är det ju rena spekulationer från din sida.
Personalens huvudsakliga arbetsuppgifter är inte att ha koll på bagage som tillhör passagerare. Det kommer nog ganska långt ner, i det fall det ens finns med i arbetsbeskrivningen. Alltså inget man kan räkna med vilket din text ger sken av.
Personalens huvudsakliga arbetsuppgifter är inte att ha koll på bagage som tillhör passagerare. Det kommer nog ganska långt ner, i det fall det ens finns med i arbetsbeskrivningen. Alltså inget man kan räkna med vilket din text ger sken av.
Fast detta skulle jag nog betrakta som ouppfostrat, oförskämt, buffelbeteende, tölpaktigt eller kanske översitteri men inte direkt ohederligt.Någon skamlös människa tyckte bevisligen att det är okej att sno en tidning (med sida uppslagen) från någon som läser den.
Jag brukar nog lämna det mesta utom plånbok och tele .. beroende på hur loungen ser ut kan man ju oftast slänga ett öga emot "sin" plats och se om det rör sig folk där.