Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Nu får det allt ta och komma en ny köpkampanj snart. Hoppas på Augusti. :D

Aboslut!
Men denna transferkampanj är väl lika fördelaktig gällande pris per Mile, så bara att antingen skapa ett konto åt någon familjemedlem eller liknande, eller hitta någon på bc som vill dela fram och tillbaks ett par gånger (givet att man har några miles att börja med).

Tjena, jag har läst igenom den här tråden och andra om LifeMiles, vad jag inte förstår är uträkningarna, om man kan köpa 75000x2 miles under de kampanjer som inträffar vad är det för priser som även listas i de exceldoc som postats? Om man har 150k poäng på kontot är man förhindrad att betala enbart med poängen? Jag sitter på jobbet just nu och kan inte regga mig hos LifeMiles men jag kommer väl att göra det under kvällen så att jag kan se vad resor kostar att boka.

Saken är ju den att det är ännu mer lönsamt att även delbetala med cash eftersom du i praktiken köper poäng billigt då.

Edit: Och välkommen hit till BC!

Och för er som undrar om jag fått något kort meddelas härmed att det kom fram i dag efter bara 3 veckor tack vare tipset från Christian R att skriva hela adressen med postnummer och allt i gatuadressraden. Att det sen står Eskilstuna nedanför negligerade ju den svenska posten som sorterar allt efter postnummer.
Nu är det bara att vänta på nästa kampanj.

Och för er som undrar om jag fått något kort meddelas härmed att det kom fram i dag efter bara 3 veckor tack vare tipset från Christian R att skriva hela adressen med postnummer och allt i gatuadressraden. Att det sen står Eskilstuna nedanför negligerade ju den svenska posten som sorterar allt efter postnummer.
Nu är det bara att vänta på nästa kampanj.

Det kom alltså ingen irriterad latinamerikan cyklandes från Eskilstuna... :D

Någon som vet hur man boka en specifik rutt med lifemiles?

Jag vill boka: Göteborg-Köpenhamn-Bryssel- Bangkok.

Jag kan finna platserna separat men multicity funktionen verkar inte fungerar när man vill resa samma dag...

Toppen