Senaste nytt

[Tips] Så väljer du sittplats i förväg på Star Alliance flyg i Economy

* Meal selection is on a request basis only.
Please contact our call center to verify whether your request has been accepted.
* Fees may apply at check in time
* Surfboards cannot be transported with skis and/or snowboards

Någon som råkat ut för att de tar extra betalt vid speciell önskad kost? Som t.ex. glutenfri?

Verkar som att LOT tricket har slutat fungera på SAS, då de har infört pre-seating mot betalning.

Jepp. Nu kan jag bara välja "Aisle" eller "Window". Befintliga platsreserverationer ligger dock kvar. Tråkigt, då jag antar att seatblock även försvinner, tidigare har det fungerat väldigt bra med A3*G.

Jepp. Nu kan jag bara välja "Aisle" eller "Window". Befintliga platsreserverationer ligger dock kvar. Tråkigt, då jag antar att seatblock även försvinner, tidigare har det fungerat väldigt bra med A3*G.

Jag testade på Lufthansas hemsida med samma bokning, så då funkade det att välja sittplats på SAS.

Kom av någon anledning inte åt mina bokningar via Lufthansa (Fatal error). Via Thai gick det dock bra att välja sittplats - tack!

Gick nyss inte att boka sittplats med SAS-flight på varken LOT eller Lufthansa, Thai levererar dock ännu denna möjlighet!

Skulle man kunna ange någon annans EBGnr och välja plats därefter byta tillbaka till sitt EBS NUMMER och ändå behålla platsen?

Toppen