Senaste nytt

Inofficiell BC.se Stockholmsträff torsdagen den 22 maj kl. 18.00

Kommer från AMS runt lunch. Får se hur sliten jag är efter den resan om jag åker direkt hem till sängen eller direkt till Monks.

Är på Mallorca annars hade jag gärna kommit. Det var alldeles för långe sedan jag var med på en träff.

Kommer från AMS runt lunch. Får se hur sliten jag är efter den resan om jag åker direkt hem till sängen eller direkt till Monks.

Oj,oj jag var rädd för detta att Du skulle dyka upp, jag är skyldig Dig öl, kommer dock inte själv på grund av ett möte.
Kan tänka mig att lägga in kortet på Monks, jag litar på Dig, drick på så att mina BA poäng skjuter i höjden.
OT BA har inte ännu betalt ut ersättning, trots att dom fick mitt kontonummer för 2 månader sedan, skall kontakta dem på fredag.

Kom igen nu. Jag är ganska säker på att jag läst att ett av dina 10 budord säger att man måste åka till Monks och träffa BC:are efter en flight från AMS... ;)

Lägger ut tråden redan nu så att ni kan boka in den i kalendrarna :)

Till att börja med så ber jag om ursäkt för att detta är ohyggligt OT, men efter att ha sett rubriken så var jag tvungen att se om BC.se var kopplat hit. Det visar sig att det är Dalarnas Inkassobolag, är det smygreklam från NotRyan :)

Hmmmm... nu har jag visserligen spenderat några timmar i club lounge här på hotellet, drickandes en hel del skumpa och rödvin, men jag fattar inte... "se om BC.se var kopplat hit"? "Dalarnas Inkassobolag"? Jag fattar ingenting just nu. :)

Toppen