Idag, 8 dagar efter avresa, fick jag tillbaka mitt bagage och det var i Moskva, där jag hade en layover på 3 timmar och 40 minuter, det blev strul med bagaget. Jag tycker det är konstigt att det tog sådan tid med tanke på att Aeroflot har 2 dagliga flyg både Köpenhamn -> Moskva och Moskva -> Armenien. Rutinerad resenär som jag är så hade jag tandborsten och underkläderna i handbagaget och jag köpte några T-shirts på en marknad för 15 kr/st. Jag har alltså inte fått några extra utgifter som det är lönt att kräva ersättning för (man fick för övrigt inte kvitto på marknaden heller...). Dock är jag inte direkt nöjd med att mitt bagage har varit borta i 8 dagar och min resupplevelse blev sämre pga att jag inte hade mitt bagage (jag hade t ex tagit med mig finkläder för en utekväll som nu fick ställas in). Jag hade väl inte direkt blivit arg om jag hade fått någon slags kompensation som plåster på såren av Aeroflot. Vad tycker ni jag ska göra?