Senaste nytt

Dr. Miles Workshop i Stockholm: lördag 2014-MAR-08

Magino

Medlem
Hade varit trevligt och lärorikt men tyvärr måste jag missa denna gång då jag jobbar. Ser fram emot fler tillfällen i framtiden :)
 
Tyvärr kommer jag attsitta på KLM crown lounge i Amsterdam den tiden på väg hem från Korea.
Men jag kommer nog att koppla upp mig på webcasten.
Är på väg mot Göteborg men funderade på att boka via Stockholm men skulle inte hinna ändå.

Ha det gött!
 

jumbooze

Medlem
Hade varit skoj med en MR flyg upp till Stockholm men en födelsedag sätter käppar i hjulet, ska försöka joina med webklient
 

Dr. Miles

Expert
Jag vill påminna er om att jag kommer inte att köra någon föredrag, utan svara på frågor & hjälp på plats.
Därför är det viktigt att ni förbereder frågor.
 
Har tyvärr ingen möjlighet att vara med på lördag. Förhoppningsvis blir fler tillfällen.
Hoppas ni som kan närvara får en intressant och kul dag. :)
 
Har helt missat denna tråd. Vi/jag har ju tidigare pratat om och önskat en workshop i Göteborg. Finns det något tillfälle Dr. Miles råkar vara på Sveriges framsida så ordnar jag gärna med arrangemang i form av centrala konferenslokaler, förfriskningar etc. Finns det intresse?
 

Dr. Miles

Expert
Glöm inte att ta med egen dator eller surfplatta imorgon. Det blir väldigt svårt att visa hur man gör på en liten mobiltelefon.
 
Toppen