Jag har just avslutat ett samtal med USDM-bokningen.
Tidigare har jag uppfattat att ett längre ”stopover” är ok innan man kommer till ”destination”, men agenten säger att det inte går…har provat HUACA en gång.
Min tänkta rutt är: ARN-FRA-BKK med stopover i ca 4 dagar och därefter till SIN som destination, därefter retur till ARN på enklaste sätt.
Har jag läst eller tänkt fel?
Jag har just avslutat ett samtal med USDM-bokningen.
Tidigare har jag uppfattat att ett längre ”stopover” är ok innan man kommer till ”destination”, men agenten säger att det inte går…har provat HUACA en gång.
Min tänkta rutt är: ARN-FRA-BKK med stopover i ca 4 dagar och därefter till SIN som destination, därefter retur till ARN på enklaste sätt.
Har jag läst eller tänkt fel?
Japp. Fick problem med första agenten, men lyckades med andra: http://www.businessclass.se/forum/s...idend-miles-bonusresa-trad-85.html#post216580
Edit: Kanske kom jag undan 10 000 miles billigare (vilket jag får känslan av blir fallet när man väljer North Asia som destination, om man sedan skall vidare med stop i South Asia), men i övrigt spelar det ju ingen roll vilken ort som är destination eller stop over.
Det er også min erfaring, jeg betalte for North Asia Zone med Tokyo som destination og Singapore som stopover.Inlägg från http://www.businessclass.se/forum/o...ning-bonusresor-haer-2014-a-7.html#post219560
Det tenderar att man kan få lägre (dvs Europe-North Asia) miles för resan om man tar destinationen i North Asia zon först, sedan ta stopover i South East Asia zon.
Jag har just avslutat ett samtal med USDM-bokningen.
Tidigare har jag uppfattat att ett längre ”stopover” är ok innan man kommer till ”destination”, men agenten säger att det inte går…har provat HUACA en gång.
Min tänkta rutt är: ARN-FRA-BKK med stopover i ca 4 dagar och därefter till SIN som destination, därefter retur till ARN på enklaste sätt.
Har jag läst eller tänkt fel?
Jag har för mig att man inte kan ha stopover i samma zon som destinationen.