Senaste nytt

Dubbla poäng hos InkClub via SAS Webshopping (96 EuroBonus poäng per 100 SEK)

fmansson

Medlem
228p per 100kr fram till 26/2. Dags att fylla på med bläck, rakhyvlar, lampor och dammsugarpåsar...

Jag brukar köpa nästan all min materiel för firman från InkClub. Dels för att priserna är konkurrenskraftiga om man jämför med Kontorab och övriga, sen tar de Amex och ger okej EB-poäng. Under 2013 handlade jag för dryga 60.000kr.

Skulle jag lägga min årsförbrukning som order nu skulle det ge mig cirkus 140.000 extrapoäng + 12.000 extrapoäng för Amex. Totalt cirka 152.000 poäng.

Får nog ta och göra det i dagarna:)
 

Dr. Miles

Expert
Moms är väl knappast poänggrundande i några bonusprogram eller?:eek:

Om jag har förstått rätt, ger SAS Amex/MasterCard/Diners ger extrapoäng baserat på hur mycket du har betalat (inkl. moms). Det samma bör gälla även för andra affiliated kreditkort (t ex British Airways Visa).
De få undantag är användning av kortet på Posten. Då man inte får några poäng pga det räknas som kontantuttag.
 
Haha... Det här forumet är inte bra för min ekonomi ;)
Drog iväg en beställning på lite av varje (som jag kanske egentligen inte behövde) och betalade med mitt Amex = 3720 extrapoäng. Tack för det.

Fast å andra sidan...
Har länge tänkt köpa en ny dammsugare då slangen har gått sönder (men provisoriskt lagats med silvertejp). Har bara inte blivit av att jag köpt någon. Finns ju roligare saker att lägga pengarna på ;)
Nu när jag surfade runt på inkclub (och dustclub) hittade jag en utbytesslang till min dammsugare för... 395:- och VIPS så behöver jag inte köpa någon ny maskin längre.
Jag har alltså sparat en massa pengar, sparat lite på jordens resurser och fått ett gäng eurobonus-poäng.

Så ja... nu kan jag sova gott ;)
 

Thornado

Medlem
Perfekt. Rakhyvlar är en sån där sak som jag har väldigt svårt att komma ihåg att jag behöver köpa när jag handlar, och så står man sen där nån morgon och behöver raka sig med alldeles för slöa rakhyvlar. Nu har jag beställt ett litet lager så att man klarar sig ett tag. :)
 

Najk

Medlem
Perfekt!
Tänkte med passa på att köpa damsugarpåsar, rakhyvlar, refill till eltandborste etc.
Blir ju ganska mycket poäng!
 

ESSA

Medlem
Jag gjorde ett litet köp först med ett par espressokoppar samt diskborstar.
Hoppas mitt Eurobonus MasterCard hinner komma innan erbjudandet går ut, då kan jag peta in mina första poäng på det kortet också.
 
Toppen