Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

fcx

Medlem
Radisson Blu seaside Helsingfors. Uppgraderad från Standard till Superior.
Välkomstpresent: en drink i baren.
CCG
 
Hälsningar från Radisson Blu Marina Plaza, Åbo. fick upgrade från standard till Suite.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    161,7 KB · Visningar: 392
  • image.jpg
    image.jpg
    455,1 KB · Visningar: 386
  • image.jpg
    image.jpg
    383,1 KB · Visningar: 381
Last edited:

Moco

Medlem
Radisson Blu Seaside, Helsinki: Uppgraderad till Business Class rum. Större rum och gratis betalkanaler, annars inget märkvärdigt.

Radisson Blä, Lissabon: Här blev jag nyligen också "uppgraderad", men det var till ett riktigt dåligt och kallt rum.
 

Funcadelic

Medlem
Uppdaterades på Radisson Blu Scandinavia i Göteborg. Hade bokat ett businessrum men blev uppgraderad till Junior Suite. Rummet kändes dessvärre mer nedgånget än businessrumet jag haft veckan innan. Det var dessutom förskräckligt kallt.
 

Agö

Medlem
Uppgraderad från Superior till Juniorsuite på Royal Viking (CCC), samma rum som jag bodde i tre gånger förra året. Använde Club Carlson Room Availability Guarantee denna gång. Bra bemötande som vanligt. Sedvanlig välkomstgåva (Loka, apelsin, päron plommon) med tillägg en liten Radisson-chokladask. Är det förmånen för Concierge ;)
 

FF#1

Medlem
Vart uppgraderad från billigaste till Superior på Royal viking i går. Minsta upgraderingen hittills, samt ingen frukost.
Nåja, fick en välkomstgåva och en rummet var fräscht och fint.
 

Agö

Medlem
Vart uppgraderad från billigaste till Superior på Royal viking i går. Minsta upgraderingen hittills, samt ingen frukost.
Nåja, fick en välkomstgåva och en rummet var fräscht och fint.

Det var rejält fullt igår, kan ju ha varit därför. Eller för att jag snodde sviten.
 
Toppen