Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

400 TPs för 9.600kr per person [2x140 för ARN-DOH + 2x60 för DOH-DXB som bokas i First]

Qatar.jpg

Det här rutten kostar bara 18.000kr nu i april!!!

Det är inte det att jag räknat fel, utan snarare att ITA Matrix inte gjorde som jag sa åt den och jag dubbelkollade inte att flyget verkligen gick från EWR istället för från JFK. Nu har jag gjort om och gjort rätt. Hittat bättre pris dessutom som plåster på såren för alla som kände sig lurade av mitt förra inlägg.

nytprun.png

sen har vi den här möjligheten

ARN SFO.jpg

Nu börjar det klia i fingrarna... Sitter på 950 TP och känner efter senaste turen genom T5 på LHR att BAEC Gold vore bra på så många sätt.... Så 550 TP kort, kommer troligen bli färre efter LHR resan den 8 februari. Hur löses detta på bästa sätt.. :)

Nu börjar det klia i fingrarna... Sitter på 950 TP och känner efter senaste turen genom T5 på LHR att BAEC Gold vore bra på så många sätt.... Så 550 TP kort, kommer troligen bli färre efter LHR resan den 8 februari. Hur löses detta på bästa sätt.. :)

Kanske med ARN-HEL-LCY (BA001)-JFK (BA002)-LCY-ARN som ger 580 TP. Hyggliga priser nu under rean ca 14.200, beroende på när du kan åka

Är man bara ute efter TP borde man kunna köra

ARN-HEL-LHR/LCY-JFK-ORD-BOS T/R istället. Jag har dock inte kollat MPM på den.

Skulle behöva 1300+ helst något mer så slipper jag flyga omvägar i påsk, ingen stjärna(läs värdelös) på TP-runs men fick en lucka i kalendern 1-6 mars några ideér?

Toppen