agehall
Medlem
Överlag tycker jag att Air France är ett bra men underskattat flygbolag som har präglats med en del dåliga fördomar. Har faktiskt aldrig stött på en otrevlig besättning på någon av mina flygningar.
O vad jag önskar att du hade rätt...
Överlag tycker jag att Air France är ett bra men underskattat flygbolag som har präglats med en del dåliga fördomar. Har faktiskt aldrig stött på en otrevlig besättning på någon av mina flygningar.
Åker regelbundet till Paris och jag brukar kolla med SAS vad det skulle kosta med dem. De, SAS, har prisat ut sig varje gång (!). Om jag då betalar mindre och dessutom får jysst mat, ja det gör ju valet ganska lätt till AF:s fördel.
Intressant. Jag sitter med 4000 poäng. Hade dock behövt en enkelresa från LHR i sommar. Synd bara att mitt FBG har gått ut då. Blir nog att flyga SAS istället…
Åker regelbundet till Paris och jag brukar kolla med SAS vad det skulle kosta med dem. De, SAS, har prisat ut sig varje gång (!). Om jag då betalar mindre och dessutom får jysst mat, ja det gör ju valet ganska lätt till AF:s fördel.
Om jag inte missminner mig kör SAS med enkelbiljetter och Air France med ToR-biljetter vilket gör att vem som är billigast nog beror på hur och när man reser (veckodagar/tidpunkt).Konstigt, jag har en kollega som veckopendlat Paris-Stockholm i 2år och han flyger åtminstone 70% av gångerna med SAS för att de är billigast. Kanske är annorlunda när POS är Paris dock.
Om jag inte missminner mig kör SAS med enkelbiljetter och Air France med ToR-biljetter vilket gör att vem som är billigast nog beror på hur och när man reser (veckodagar/tidpunkt).