Senaste nytt

Rean från Sverige har börjat

Vet inte om jag bara är en komplett idiot för tillfället, men jag lyckas inte hitta fare basis IL7SALE på EF på t.ex. ARN-HNL (eller någon annan kombination jag testat heller) med utresa t.ex. 13/4

Jag kan se den både på BA och AA:

il7sale.jpg

Utresa 13APR och hemresa 20APR. Men ange ett urval av BA och/eller AA så ökar chansen att den inte hamnar utanför max antal returnerade poster.

Prova även att kryssa ur "Validate Fares" och kryssa i "Show Fares for all travel dates" på sökskärmen och begränsa dig till AA eller BA så kan du se regler oavsett datum.

Tror att det var validate fares som spökade...

Noterar att det är marginellt billigare från oslo verkar det som, men tveksamt om det motiverar en positioneringsflight, bara ca en femhundring.

Synd att jag inte behöver köpa någon resa när det är en riktigt bra rea.
Har redan 2 USA resor bokade :/

Kanske en uppgradering till first... :D

Är det 25000 poäng det kostar en väg från CW till F?

För New York är det 20k. Kolla om det finns reward stolar innan du köper du din biljett.

Stockholm - Los Angeles för 13.812 kr i slutet av April känns billigt, väldigt billigt. Hade inte tänkt hälsa på hos syrran, men till det priset gick det inte att låta bli.

Ingen expert på att läsa ExpertFlyer (pun not intended), men det verkar som Star JV har matchat priserna nu, rate PNNZSEW? Exakt samma pris som I7SALE vad jag kan se?

Toppen