Senaste nytt

Nivåpoäng för att registrera SJ Regional

Yupp får väl bli att kontakta dem om de inte dyker upp inom nån vecka. Väntar på att bli krediterad för en resa jag boka av, var en vecka sen nu. Blev däremot krediterad för ett inköp i Bistron som jag gjorde sista resan??? Kan de vara SAP som spökar för SJ?

Tomtar, jag ringde (från jobbet, korten ligger hemma) och de kunde inte fixa till det utan att veta kortnumrena...

/Ola

Så, nu fick jag 2x1000 poäng insatta för kort som registrerades i sep och okt. Påminde Prio i ett mejl i början av dec utan att få svar förrän nu. Manuellt inmatat idag i alla fall, på självaste juldagen.

Last edited:
jag har väntat 1 månad nu på poängen, det ena kortet jag förde in har dykt upp på min sida nu men inte det andra...

Jag har haft en "pågående" diskussion med SJ kundtjänst sedan slutet på oktober där jag undrat när jag får mina poäng. Ibland har svaret från SJ dröjt fyra veckor, ibland har svaret kommit efter en vecka. Genomgående är att de har inte läst mitt inlägg ordentligt, de har inte titta på sidan som länken pekar på, de förstår ingenting och de undrar om jag har fyllt på mina periodkort med 2kkr som de inte kan se...?? När jag för tre veckor sedan bad dem kolla på länken igen, och faktiskt läsa vad som står på sidan som länken pekar på så har de hittills svarat med tystnad.
Jag tycker SJ har blivit bättre på de flesta punkter de senaste åren, men denna gång är de tillbaka på öststatsoffentlig kundhanteringsnivå...

Toppen