Senaste nytt

Vill ni ha mer Economy class deals i Deals forum?

Vill ni ha mer Economy class deals i Deals forum?

• Total voters
    167
Nej! First, business, och premium ekonomi räcker gott.

Enda undantagen för ekonomi är om erbjudanden är sjukt låga och uppenbart felprissatta. Eller att det är billiga ekonomibiljetter i bokningsklasser som lätt går att uppgradera till högra klasser.

Annars tycker jag inte random hyfsat billiga ekonomibiljetter inte hör hemma här på BC:s dealsida.

+1!

Nej! First, business, och premium ekonomi räcker gott.

Enda undantagen för ekonomi är om erbjudanden är sjukt låga och uppenbart felprissatta. Eller att det är billiga ekonomibiljetter i bokningsklasser som lätt går att uppgradera till högra klasser.

Annars tycker jag inte random hyfsat billiga ekonomibiljetter inte hör hemma här på BC:s dealsida.

Jag kan bara hålla med.

Absolut! Det är för dyrt att ta med 5 barn, tillhörande partners och barnbarn i C och om man gör det ändå så blir det för mycket kaos....

Ja tack! Deals för min del är mest intressant vid privata resor och då är ofta First/Business för dyra även om det finns en deal.

Om folket inte vill läsa superbillig Business class deal till Brasilien så kan jag tolka det som att det inte är vad folk vill ha. I alla fall av majoriteten.
Glöm inte att det finns x gånger fler oregistrerade besökare än registrerade medlemmar.

Jag har tänkt att posta mer deals som börjar från andra orter än Stockholm. Jag tyckte att de här Air China eller China Southern biljetterna var ett bra exempel. Om man tvingas att åka till Stockholm och köpa en separat biljett t ex till Kuala Lumpur blir det troligen dyrare än den här biljetten totalt sätt.
http://www.businessclass.se/forum/d...-r-air-china-fran-4-600-sek-inkl-skatter.html
http://www.businessclass.se/forum/d...china-southern-fran-6-050-sek-inkl-skatt.html

Sedan är det en annan sak att folk har generellt svagt intresse för Skyteam deals oavsett klass och avreseort.

Absolut! Det är för dyrt att ta med 5 barn, tillhörande partners och barnbarn i C och om man gör det ändå så blir det för mycket kaos....

Hahaha vad gammal, snål och bekväm jag lät där :D Jaja är ju "bara" 45 men om man ligger i och dessutom har turen att få några bonusbarn så blir det snabbt dyrt att flyga långt fram i planet med hela gänget ;)

Toppen