Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

Morgan

Medlem
Gäller den inte ett år från & med du tar den då?

När jag fyllde i uppgifterna fick jag att huvuförfallodag skulle vara 31/12 2014 om försäkringen tecknades från idag, d.v.s. betala för 1 år + 22 dagar.

Sen är jag inte helt säker på att erbjudandet gäller för 55+-varianten. Står ju att det är VuxenOlycksfall man ska teckna (som man bara får teckna om man är 18-55). Diskriminering kanske, men så läser jag det...

Dock har du ju ångerrätt, så ring och kolla med TryggHansa!
 
Jobbade tills för någon månad sedan mycket med försäkringar. Det är sakförsäkringar ni bara kan säga upp i samband med huvudförfallodagen. Personförsäkringar har en huvudförfallodag men det är bara för hur villkoren/omfattningen ser ut.
Ni kan när som helst säga upp en personförsäkring, mao kan ni "ta dealen", få poängen sen säga godnatt till TH. Sen säger jag inte att man kanske ska utnyttja dem då TH är ett bra bolag!

https://www.trygghansa.se/kundservice/privat/pages/avsluta-en-forsakring.aspx
Personförsäkringar kan du ändra eller säga upp när som helst. Vi betalar tillbaka eventuell överbliven premie.
 

Knucket

Medlem
Tecknade försäkringen, men jag undrar hur lite T/H betala för EB poängen som kan ge 10k för så lite intäkter?
 

Lollet

Medlem
Registrerar man Eurobonus-numret efter att man tecknat försäkringen om man inte är kund sen tidigare?
Eller ska det göras innan på något sätt?
 

Homer

Medlem
Verkar som TH använder samma IT experter som SAS, för när jag försöker lägga in Eurobonus numret


Hoppsan!
Tyvärr har vi råkat ut för ett tekniskt fel.

Försök gärna igen om en liten stund. Vill du inte vänta är du välkommen att ringa, så hjälper vi dig med ditt ärende.
 
Toppen