Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fanns BusinessClass.no-taggar på OSL SAS Gold Lounge i torsdags. Låg helt öppet i en skål på ena bordet precis brevid självserveringsbuffén.

När jag skulle hämta en fin orange tag på Arlanda frågade den sura damen i SAS loungen om jag hade guldkort. Nää sa jag, det har ju inget med det här att göra, de här taggarna är ju för forummedlemmar oavsett status på SAS. Mycket surt och motvilligt gick hon och hämtade en tagg. Det var tomt i loungen så det var ju inte så att mitt ärende inkräktade på hennes övriga arbetsuppgifter. Tråkig attityd :(

När jag skulle hämta en fin orange tag på Arlanda frågade den sura damen i SAS loungen om jag hade guldkort. Nää sa jag, det har ju inget med det här att göra, de här taggarna är ju för forummedlemmar oavsett status på SAS. Mycket surt och motvilligt gick hon och hämtade en tagg. Det var tomt i loungen så det var ju inte så att mitt ärende inkräktade på hennes övriga arbetsuppgifter. Tråkig attityd :(

Dom är alltid gulliga mot mig när jag är där, trist att höra. Tror det kommer gå ut information till alla anställda i loungerna inkl deras servicepartner SSP snart. Stor organisation :)

Om detta inlägg bryter mot någon regel får moderator gärna ta bort den, men jag skulle bli oerhört tacksam om någon kunde skicka mig en BC.se-tagg mot lämplig ersättning! Mitt resandet just nu innebär att jag inte passerar CPH/OSL/ARN på ett tag.

Det var tal om en shop tidigare, är den på gång?

Jag vill också köpa tagg! Har varit på CPH typ 10 ggr och ingen vet vad jag pratar om när jag frågar...nu kommer jag precis som Agehall inte dit på ett tag...

Last edited:
Jag ser potential för en svart marknad. Likt langarna på plattan stryker BC-medlemmar fram och kränger tags till de som är i desperat behov.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen