Senaste nytt

Fredagstråden™

Fotboll på tv ikväll. Måttligt intresserad av Sverige -Portugal. Ska försöka få tiden att gå genom att skriva lite recensioner på flyg och hotell :p

Tänk dessutom om en dyslektiker läser och tittar på bilden "ok får inte ha med Browning HP lr kass kopia på CZ 75, jag har en Colt M1911A så då är det ok"
Själv sitter jag en fredag med massor av pappersarbete. Ska snart trösta mig med en GT .

Precis vad jag tänkte (inte pistolmodeller kanske ;)). På tal om pistol, jag och en kollega var på Cheesecake Factory tidigare i år och bredvid oss slår sig en herre och hans fru ner. Han har en stor Glock i hölster utanpå t-shirten. Han blev ombedd att lämna restaurangen, vilket gjorde oss övriga på uteserveringen smått nervösa då han inte var glad för detta utan talade om "my rights" hit och dit. Kändes som att han lika gärna kunde fått för sig att skjuta.

Dagen började med alldeles för mycket jobb, för att mellanlanda i ett lägenhetsköp och avslutas med några kalla Lagunitas framför Sverige-Portugal.

Dagen började med jobb, övergick i ett hysteriskt letande av awardplatser med USDM, vilket inte är klart än. La ner vid kl 21 och kom då på att jag knappt ätit på hela dagen. Fick för mig att gå till thairestaurangen och hämta hem käk, men se hela stället var abonnerat av Nordfinans. Därtill var de båda närmaste pizzeriorna samt grillen stängda, så då fann jag räddningen på Bishops Arms. Hamburgare och ett par IPA...
Får fortsätta awardletandet senare.

Tänk dessutom om en dyslektiker läser och tittar på bilden "ok får inte ha med Browning HP lr kass kopia på CZ 75, jag har en Colt M1911A så då är det ok"
Själv sitter jag en fredag med massor av pappersarbete. Ska snart trösta mig med en GT .

Klarar jag mig igenom med en CZ 85 tror du, eller är den tillräckligt lik ;)

Lämnade kontoret vid lunch denna fredag för en god lunch hos Mannerström och sedan en resa med SAS till Milano på 1/3s-poäng-kampanjen.

Planet Kastrup-Milano var "helt fullt" enligt f/a. Det var dock inte värre än att jag fick dela rad 1 med ytterligare en pax. :) Två rader Plus denna flygning (6 pax) men helt fullt "bakom skylten". Det var en blåsorkester med så det var instrument och väskor högt och lågt. Fick testat pastasallad och muffins som skrivits om tidigare och de funkade bra som stödkäk mellan lunch och middag.

Bor på Holiday Inn och har precis ätit middag på Grani & Braci vid Garibaldi station.

anyqazy8.jpg

3u5ahuze.jpg

Toppen