5.000 SEK per dag?

Klart det finns folk som åker kollektivt, så även jag ibland.
Dr.Miles ska vara en moderator och föredöme (lol) och drar upp helt orelevanta incidenter som inte ens har ett uns av förknippelse med denna incident. Men han är ju en likes-jägare och så får det väl vara.
(Jag kan inte ignorera personen heller av tekniska skäl.)
Att vi är bortskämda och bekväma i landet, ja visst men betalar man cirka 5.000 SEK för att åka A380 som BA gick ut med (har nog printscreens kvar) så kan man ju trots allt förvänta sig det. Det var ju inte semester jag skulle ha utan bokade ju endast för inaugural med 380:n.
(Kan givetvis köpa ett late change då det alltid kan hända) men de ändrade mer än 1 månad på starten vilket betyder att de inte hade behövt gå ut med deras "text/information" innan de visste någorlunda vilket startdatum A380:n skulle ha.)
Sen att de inte ens kan erbjuda ombokning, avbokning, voucher eller något trots att man skriver långa mail och förklara varför. En simpel ombokning till ett annat datum så jag kunde göra en "semester" av det? Icke. Uselt för ett bolag i BA-klassen.
Norwegian -
ett lågprisbolag betalade till och med tillbaka pengarna utan krussiduller till bland annat mig när det stod klart att det inte blev 787 till New York.
(Hade inte Norwegian betalat tillbaka så hade säkerligen några här stämt Norwegian för falsk marknadsföring. Jag vet att många här talade i de banorna så det är lite väl mycket hyckleri på sina håll här.)
Nog med OT. Kommer inte läsa/besvara mer i tråden men likväl ville jag förklara den stora skillnaden efter "moderatorns" mycket mystiska exempel.
Åter till topic.