Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Ja då var jag också EBG. Sista resan gjordes den 24/10.

En fråga till den samlade expertisen här på BC.se.
Jag ska ut och resa med Turkish Airlines på söndag och skulle vilja ha med mig ett fysiskt Eurobonus Guld-kort på resan. Tror ni att det hinner dimpa ner något kort i brevlådan senast fredag? Tveksamt.
Om jag exempelvis spärrar mitt SAS Mastercard och ber att få ett nytt skickat till mig snarast. Kommer det då vara EBG eller EBB som var min status fram tills för en timme sedan?

Edit: Jag förstår givetvis att jag kan ringa och fråga, men de har stängt för dagen. Här inne brukar man kunna få väldigt snabba svar.

Jag tror inte det fysiska kortet spelar någon roll. Jag ramlade ner till EBS men hade naturligtvis kvar guldkortet. Hjälpte föga. Visa med din smart phone att du har guld.

Kanske att du kan klara dig med SAS-appen (förutsatt att du har iPhone)? Välj "Eurobonus Points" och tryck till på kortet så blir det helskärm/landscape.

Vi får hoppas att de även accepterar det på Atatürk då. På Arlanda borde det fungera till att börja med i alla fall.
Tack för svaret.

Ja då var jag också EBG. Sista resan gjordes den 24/10.

En fråga till den samlade expertisen här på BC.se.
Jag ska ut och resa med Turkish Airlines på söndag och skulle vilja ha med mig ett fysiskt Eurobonus Guld-kort på resan. Tror ni att det hinner dimpa ner något kort i brevlådan senast fredag? Tveksamt.
Om jag exempelvis spärrar mitt SAS Mastercard och ber att få ett nytt skickat till mig snarast. Kommer det då vara EBG eller EBB som var min status fram tills för en timme sedan?

Edit: Jag förstår givetvis att jag kan ringa och fråga, men de har stängt för dagen. Här inne brukar man kunna få väldigt snabba svar.

Se till att lägga in EBG numret i bokningen så borde saken vara biff.
Jag gjorde det genom LOT:s hemsida (på SAS flygningar, lyckades ej på SAS). Gick supersmidigt!

Typiskt skulle precis boka julresan för mig och tjejen till Paris men får bara upp fel:

"Tyvärr hittas inte ditt bonuskort eller också finns det inte. Kontrollera att det är korrekt och försök igen. (1395)".

Alla SAS it system har nog inte hunnit med ett sådant plötsligt hopp från Guld till Silver :p

Välkommet besked vid dagens inloggning:

Capture.PNG

Varför jag gjorde en goldrun är dock oklart, när kontot ser ut såhär tre månader in i kvalificeringsperioden:

Capture2.PNG

Toppen